helvetes mänsklighet

jag är förbannad, ledsen och helt jävla frustrerad på den här helvetes världen. vad händer?
som många troligen sett, finns det en video där en liten pojke, max 13 år, knullar en hund (eller get eller något). och detta skrattar folk åt?
hur i helvete kan man bara få för sig att "våldta" ett djur? djuret har inte en chans att en komma loss. köp en hora?  vad som helst. jävla psyk.
jag är inte speciellt bra på att argumentera om min sak. men hur kul är detta?

ni har väl även sett bilden på killen som häller i en hund tequila? varför i helvete? gå på chanslösa djur.
jag är så fruktansvärt jävla förbannad. och faktiskt, jag skäms över att vara människa just nu. vad händer med den här världen? hela mänskligheten är helt vrickad.

och på tal om lite bättre saker. svarar på en kommentar senare idag.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan!
Superfin blogg, skulle du vilja ha ett länkbyte med mig?

2013-04-28 @ 18:11:11
URL: http://hundlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0