börjar dagen med en diss

börjar dagen med en stor diss.

ni vet på facebook, så lägger vissa grupper ut typ "gilla om du älskar din mamma", "gilla om du gillar glass, ignorera om du vill till helvetet" osv osv. jag blir så förbannad. klart jag älskar min mamma? men hur bevisar jag för henne det, genom att gilla en nedrans bild på facebook? jag älskar glass och nej, jag vill inte till helvetet, men seriöst? tror ni att jag kommer till helvetet genom att ignorera den bilden?

alltså det va rätt roligt i början, men när 90% av facebook är täckt av "gilla om.." bilder så börjar det nå sin gräns.

ville bara säga detta. nu ska jag och frida snart gymma. japp biffkriminell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0