besvikelse. tankar. moralen.

Besvikelse. Tankar. Moralen.

En sak. En enda sak snurrar i mitt huvud just nu. Folk går utanför på gatan och vet inte alls vad som händer innanför husets väggar. Det gör mig lite fundersam. Jag tänker "folk ser oss i skolan, på stan, ja vart som helst, men de har inte en aning om vad som rör sig innanför skallbenet, inte en aning"

Åter till tankarna. Tankarna om moralen i någons kropp. Hur man kan leva med att veta att man sårat så många. Så många som har känt precis som jag gör just nu. Hur har du hjärta till att göra det? 
Hora, fitta och kuksugare är några få hårda ord som slängs ur din mun dagligen. Vad tror du folk tycker om dig? Responsen av dessa ord du får är blickar och småfnitter från var hörn. Mår du bättre inombords av det? Mår du bra fysiskt? Jag hoppas inte, för du är inte värd att må bra.

Och så har jag även en fråga, bara en. Vad är det snygga med bröst upptryckta till hakan? Kurvor är en sak, men brösten upp till hakan .. Jag förstår inte? Söka likes på Facebook genom upptryckta bröst. Patetiskt är det ända ordet jag får fram.
Jag kommer få otroligt mycket respons på detta, dålig respons. "Du fattar inte för du har små bröst", "vad är det för fel på bröst?" osv. Jag räknar med det, dock lär jag inte bry mig speciellt mycket. Och till er som troligen lär ta detta personligt, gör inte det för det är inte värt det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0